reklama

Klamlivú reklamu politika nepozná.

Nemám nič proti ľavicovo-pravicovej vláde. Som za kompromis, dynamiku, iný uhol pohľadu. Slovensko však nemá ani ľavicu, ani pravicu, nemáme jasne vyhranených dokonca ani konzervatívcov a liberálov. Všetko je tu stredo-zvláštne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slovensko sa dnes delí na čestných a nečestných, slušných a neslušných, bohatých a chudobných, zlodejov a bojovníkov. Rozdelili sme sa na dva tábory a mám pocit, že je aj mojou povinnosťou verejne, kriticky a veľmi otvorene povedať, že nesúhlasím so súčasným politickým alibizmom. Ak niekto niečo na svojom bilboarde alebo verejne vyhlási a nedodrží, nemá právo zastupovať verejné záujmy. Bol som v tomto kritický aj k SaS, keď mali na plagátoch registrované partnerstvá a dekriminalizáciu marihuany a hneď sa svojich "hodnôt" zriekli. Oni za to už zaplatili... Dnes by mali platiť iní. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem byť kritický voči Mostu a Sieti. Tá hra nie je o vás, drahí politici, ale o nás. Nevolili sme vás pre vaše pekné oči, či telesnú schránku, ale pre hodnoty, ktoré nám ponúkate a najmä tie, ktoré neboli ukryté ako 163. bod vášho programu, ale ktorými ste zaplavili slovenské cesty, internet či televízne spravodajstvo. Ak nemienite rešpektovať to, čo ste verejne vyhlásili, vzdajte sa svojho mandátu. Osobne to totiž vnímam ako verejnú deklaráciu, ktorá má v našom právnom systéme dôležitý význam. Ak raz poviem pred farárom áno, je to áno. Ak raz poviem, že túto prácu urobím, tak ju urobím. Dôvera je základom vzťahov, spoločnosti, slušnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Reklamný slogan - antikampaň proti Smeru. Vymedzenie sa Mostu-Híd proti Smeru je v ňom jasne definované.
Reklamný slogan - antikampaň proti Smeru. Vymedzenie sa Mostu-Híd proti Smeru je v ňom jasne definované. 

Urobili ste zmluvu s voličom, z každej zmluvy by sa malo dať odstúpiť. Voliči, žiaľ, nemôžu. Skúste sa aspoň zamyslieť nad tým, ako by to dopadlo, keby mohli? Vy ste im predali produkt na základe klamlivej reklamy. Bolo by načase takúto formu zakázať aj v politike. Ak totiž zákazník naletí na klamlivú reklamu, môže produkt vrátiť. Vrátite voličom ich hlasy?

 

Nebudem súdiť, verím, že nikto z vás to nemá ľahké, no som si istý, že vysoké hodnoty k nám prichádzajú zhora, od Boha a jednou z nich je pravda. Nástrojom pravdy je svedomie. Môžeme ho stíšiť, no vypnúť sa nedá.

 

Držím palce všetkým svedomitým ľuďom, ktorí dodržia to, čo verejne deklarovali.

Peter Oborník

Peter Oborník

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autocharakteristika je najťažšia v tom, že môže byť veľmi zlým zrkadlom. Neprišiel som písať o sebe, ale za seba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu